Често задавани въпроси
Заяви своя кредит директно чрез приложението MyIute. Изтегли безплатно от App Store или PlayStore и следвай стъпките. Очаквай обаждане от наш служител.
Може да платиш задълженията си по един от следните начини:
1. По банков път:
Получател: ЮтеКредит България ЕООД
IBAN: BG14BPBI79421023024302
BIC:BPBIBGSF
Банка: Юробанк България АД (Пощенска Банка)
ВАЖНО! Посочи в основанието номера на Договора за кредит!
2. На каса на ИзиПей (EasyPay):
Може да направиш плащане в най-близката до теб каса на ИзиПей (EasyPay)
ЮтеКредит КИН:2129608444
ВАЖНО! Посочи в основанието номера на Договора за кредит!
Единственото, което ти трябва, е валидна лична карта.
Единствено лица с българско гражданство имат право да кандидатстват за кредит от ЮтеКредит България ЕООД.
Може да кандистваш за нов кредит по всяко време, дори и да имаш активен такъв.
Ненавременното плащане на вноски ще се отрази негативнона кредитната ти история и ще затрудни отпускането на бъдещи кредити. При забавени месечни вноски се начисляват допълнителни такси и лихви съгласно тарифата на ЮтеКредит България ЕООД.
При непредвидени ситуации, имаш възможността да удължиш срока на вноските си с до 17 дни, като по този начин запазваш своя кредит редовен. Таксата за удължаване на срока на вноска може да намериш тук.